понедельник, 29 октября 2012 г.

Модуль 2. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме, в першу чергу, уяснити різницу між навчальним проектом и навчанням за методом проектів. Крім того, метод проектів дозволяє організувати роботу учнів з точки зору практичного застосування знань, проведення досліджень у навчальній діяльності та розвивати навички мислення. На мою думку, учні, які задіяні в навчальних проектах, беруть на себе більшу відповідальність за своє навчання, ніж під час виконання традиційних вправ і завдань.Створення буклету про метод проектів дало можливість ще раз актуалізувати  для себе переваги методу (наповнюючи буклет змістом) та проявити творчость в моделюванні його вигляду.  

1 комментарий:

  1. Дуже вдячна, що Ви звернули увагу на різницю між розумінями проектної діяльності. Це і на мою думку - найважливіше в цьому модулі. Решта учасників чосмусь про це не написали... ДЛя ідеальної рефлексії дуже бракує речень , в яких є "Я": Я думаю, я вважаю, я сумніваюся, я переконана, мені важко погодитися,.... Спробуйте!!!
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить