вторник, 30 октября 2012 г.

Модуль 4.
Цей модуль допоміг мені уточнити та обдумати питання оцінювання учнів в проекті, а саме переваги формуючого оцінювання з точки зору супроводу учнів у процесі засвоєння ними знань. На мою думку, формуюче оцінювання є більш привабливою формою як з позиції учня, так й з позиції самого вчителя, однак достатньо важкою. Але, якщо брати до уваги обрану мною тему навчального проекту та вікову категорію, то саме формуюче оцінювання допоможе створити процес спілкування та взаємодії з учнями більш довірливим та ефективним.
Що стосується отриманих мною нових навичок, то в свою "скарбничку" я візьму вміння вбудовувати файл у мультімедійну презентацію.

2 комментария:

  1. Як гарненько написали. Спробуйте ще сміливіше, ще розкутіше. І поставте майбутнім читачам пару провокаціних запитань, напишіть пару "крамольних" педагогіччних думок. А ВАм слабо?
    Успіхів і натхнення,
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить
  2. Я про формуюче оцінвання дізналась тільки на цьому тренінгу. Теж ввадаю його прекрсним інструментом для створення атмосфери спілкування. А Ви знали про цей вид оцінювання раніше?

    ОтветитьУдалить